Cesta k úspěchu II

Motivace není nikdy dost a každý tu své „proč ano“ vnímá jinak. Pokud jste se nenašli v předchozím článku, dávám další tipy 🙂

 

NACHYSTEJTE SI VĚCI. V den cvičení nebo večer předem (abyste ráno nemuseli spěchat) si věci na cvičení vyndejte ze skříně a nachystejte. Je to dobrý impuls, protože pokaždé, když kolem té nachystané hromádky projdete, nebo uvidíte tašku s věcmi v práci, Vám to připomene, že jste připraveni 😊

MYSLETE POZITIVNĚ. Myslete na to, jak se budete cítit, až skončíte. Kromě toho, že cvičení samo o sobě vyplavuje v těle hormony štěstí. Určitě Vás zaleje i pocit hrdosti, že jste tentokrát nezůstali jen u myšlenky. Budete na sebe pyšní, a i když Vás druhý den bude bolet možná každý kousek těla, pořád ve Vás převládne ten dobrý sebevědomý pocit.

NEPOLEVUJTE. Dobrý pocit Vás potáhne dál a dál, ale nenechte se zhýčkat myšlenkou, že když už jsme teda začali tak nevadí, když PRO JEDNOU vynecháme, protože z „pro jednou“ se rázem stane několik týdnů a budete zase na začátku.

ODMĚŇTE SE. Taky Vás napadlo jídlo? Tak jo… Pojďme se teda odměnit něčím, co máme rádi 😊 Pro někoho to může být těstovinový salát, pro jiného třeba třetinka vychlazeného piva, a pro nás, co máme rádi sladké? Zkusíme vyměnit tabulku mléčné čokolády za čtvereček kvalitní hořké čokolády, protože jsme přece necvičili zbytečně!! 😊 Navíc, když to odměňování přeženeme, výčitky jsou tu coby dup.

POCHLUBTE SE. Sdílejte s kolegy, s přáteli Vaše rozhodnutí a dobrý pocit, aby se z nich nestalo jen „počáteční nadšení“. Třeba se Vám tak i podaří najít parťáka, čímž ještě zvýšíte pravděpodobnost úspěchu 😊 Sdílení Vám pomůže, abyste nepolevili, pokud budete cvičení probírat s přáteli a kolegy, tak Vás tyto konverzace potáhnou dál, abyste třeba i nezklamali očekávání okolí. Ušijete si na sebe vlastně takový bič 😊

ČERPEJTE Z PŘÍRODY. Až Vám bude úzko, bude Vás bolet tělo a budete mít dojem, že jste bez energie, zkuste tentokrát vynechat oblíbenou čokoládu 😊 a jděte ven. Nadechněte se čerstvého vzduchu, a jděte do parku, do lesa, k řece. A uvidíte, že Vám bude líp 😊

CHCI. Najděte si dostatečnou motivaci, která Vás přivede tam, kde se z „musím“ stává „chci“. Uvidíte, že pohyb se stane Vašim životním stylem. Okolí Vás bude obdivovat a chválit, a to máme přece všichni rádi 😊

 

Já za sebe mám nejraději ten pocit, který přijde, když docvičím. Srdce bije, občas sotva popadám dech a přichází obrovské uspokojení, že jsem to zase dokázala dennodenním klackům pod nohama navzdory. Ze špatné nálady je rázem úsměv, po bolavých zádech není ani stopa a domů se vracím zase nabitá energií a připravená na další dětské výzvy!

"Mojí vášní je pohyb. Jako lektorka Pilates s letitou zkušeností a máma dvou velmi živých dětí vím, že věci někdy nejdou, jak bychom si představovali. Naučím vás využít i minimum volného času ve váš prospěch tak, aby Vás cvičení bavilo a bylo pro Vás přínosem :)" Můj příběh, jak jsem se přes Zumbu dostala k Pilates, si přečtěte tady >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.