Cesta k úspěchu

SOBOTA RÁNO, super! Víkend je tady, mrknu do kalendáře, kde mám zelenou barvou zakroužkovaný tento den. Dnes je TEN den, den D, kdy začínám novou životní etapu. Včera jsem si koupila fitness chleba, fitness šunku, bílý jogurt, dokonce jsem si koupila i okurek, papriku a baby špenát (!?) – no, ještě jsem ho nikdy nejedla, ale někde jsem četla, že je to fakt zdravé… Pohled do zrcadla mě jen utvrdí v tom, že dnes už opravdu MUSÍM, takže
už JEN začít.

Sednu si k počítači a gůgluju: „JAK ZHUBNOUT SNADNO A RYCHLE“. Vyjedou mi desítky stránek s nějakými koktejly, prášky a dietami… Však já jsem si přece koupila ten BABY ŠPENÁT! OK, takže tudy cesta nevede… Jdu na youtube, videa budou asi lepší. A zase, desítky videí, nějaké chytré rady, ale kdo se v tom má, kruci, vyznat! Jsem otrávená a jdu si dát rohlík s Nutellou, protože to bílé pečivo jsem ještě nestihla nakrájet na usušení labutím.

Volá kámoška, JDEME NA KAFE, to je dobrý nápad, jak si pobrblat, že ty začátky teda fakt nejdou jako po másle… Po kávě ještě jedeme na nákupy. Trochu mě štve, že se nevejdu
do 40 riflí, ale co, zítra je taky den, dnes už to NEBUDU LÁMAT PŘES KOLENO!
Znáte to? Každý den se zdá být dobrý pro nový začátek, ale těch KLACKŮ POD NOHAMA

Pokud nejste super-disciplinovaní, není to jednoduché. Chce to MOTIVACI 😊 Ale jakou? Každý to máme jinak, takže neexistuje žádná univerzální rada, ale dám Vám několik dobrých tipů do začátku:

 

VYBERTE SI SPRÁVNÝ POHYB. Tím myslím – vykašlete se na trendy, jestliže většina Vašich přátel a kolegů začala běhat, neznamená to, že Vy musíte taky, když k tomu máte od dětství bytostný odpor. Vždycky nad tím přemýšlejte a vybírejte disciplínu tak, aby Vám byla blízká, aby Vám při pomyšlení na ni nevstávaly vlasy hrůzou a hlavně, abyste si dokázali představit, že se této činnosti budete věnovat opakovaně a nejlíp dlouhodobě.

NAJDĚTE SI PARŤÁKA. Pokud máte rádi společnost, najděte si na cvičení parťáka.
Ať už to bude Váš partner při cvičení doma, nebo třeba kámoška ze školy či práce.

MOTIVAČNÍ KALENDÁŘ. Nalepte si kalendář na lednici. Ideálně si sami vyrobte něco jako motivační kalendář, kde si budete vepisovat poznámky o cvičení, případně vyškrtávat políčka s absolvovaným cvičením.

BĚŽTE NAKUPOVAT. Kupte si novou karimatku, triko, kraťasy, legíny, lahev na pití, sportovní ručník, boty na běhání nebo třeba jen potítko či ponožky. Prostě něco,
do čeho investujete a co Vám bude připomínat Vaše rozhodnutí.

 

Kromě toho, že budete mít po cvičení dobrou náladu, zbavíte se nahromaděného stresu
a s pravidelným pohybem také zvyšujete svoji psychickou odolnost. I když to byla dlouhá cesta, tak mně osobně cvičení pomohlo vyhrát nad zdravotními obtížemi, konkrétně bolestmi zad a kloubů spojených se skoliózou a vrcholovým sportem.

Takže, JDĚTE DO TOHO a určitě nebudete litovat 😊

"Mojí vášní je pohyb. Jako lektorka Pilates s letitou zkušeností a máma dvou velmi živých dětí vím, že věci někdy nejdou, jak bychom si představovali. Naučím vás využít i minimum volného času ve váš prospěch tak, aby Vás cvičení bavilo a bylo pro Vás přínosem :)" Můj příběh, jak jsem se přes Zumbu dostala k Pilates, si přečtěte tady >>
Komentáře
  1. Věrka napsal:

    Toto je výtečný návod pro každého, kdo je nenapravitelný a neustále opětovně začínácelá já. Vyražím kupovat legíny. Nejlépe s batmanem.

  2. Iveta napsal:

    Souhlasím, bez opravdu velké motivace to nejde. A kdo vydrží, tak má vyhráno. 🙂

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.